lördag 16 maj 2009

Svar på tidigare inlägg angående rosor och presenter.
Jag har inte fostrat maken till det, han har alltid kommit med sånt. Vi träffades för 14 år sen och det har blivit många rosor. Alla sparade jag och torkade, så förra året slängde jag ett par 100 rosor, gissa om jag hade ångest! Till dig som fick en skottkärra på er 5 åriga bröllopsdag, hur tänkte han?
I bland tror jag att alla presenter och blommor handlar om dels att han naturligtvis älskar sin underbara fru, hi hi. Men framför allt att hon inte ska gorma så himla mycket över jakten, hm. Men jag fattar, så nu har jag prata väldigt mycket här hemma om en kitchen aid hi,hi. Kramis Nilla

2 kommentarer:

Lily of the valley sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ja du kan fråga din far hur han tänker men det är inte lätt att lämna en stor buss och gå in och köpa blommor, men det går bra ändå, jag får väl en blomma en annan dag.
Kram elaka styvmor

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort