tisdag 5 maj 2009

Nu har jag verkligen vilat ut. Slog upp ordet i uppslagsverket och kom fram till att det kunde funka på mig. Har varit ledig söndag,måndag och så i dag. Helt underbart!!! I går somnade jag straxt efter 21 så nu känner jag mig som en ny kvinna.
I söndags cyklade jag och stora sonen till vårt nya fina IKEA varuhus. Innan vi gick in förmanade jag sonen att vi måste hålla ihop eftersom det är så himla stort där inne. Jorå det skulle han göra. Vi lufsade omkring i sakta mak. Hittade mycket roligt som absolut skulle få passa hemma hos mig, men insåg att det skulle bli svårt att få hem på cykeln. Till slut kommer vi ner till heminredning inne på gardiner och textil försvinner sonen!!!!! Jag får spader hyperventilerar och blir gråtfärdig. Efter 15 minuter hittar jag honom vid tag själv lagret. Jag ångar på så det ryker ur öronen ,sonen tittar på mig och undrar varför jag är arg. Han hade faktiskt sagt att han skulle gå till lagret och det faktiskt inte var hans fel att jag inte lyssnade!!! Åh om jag hade en snickeboa!!
Ja,ja men vi blev sams i allafall.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort